Wat kunnen we verwachten bij het uitbesteden aan de coachpool?

Wij delen hierbij graag de informatie die andere klanten hebben aangegeven belangrijk te vinden bij het uitbesteden van coaching en coachmatching:

  • Samenwerking, indien gewenst intensief, met de afdelingen HR, L&D, Verzuim en met de directie;
  • De mogelijkheid voor gespecificeerde managementinformatie (zoals aantal trajecten per geslacht, leeftijd, organisatieonderdeel, per thema);
  • Eenduidig inkoop- en facturatieproces en mogelijkheden aan te sluiten bij een digitaal inkoop systeem;
  • Begeleiding bij de implementatie van de coaching pool (informatievoorziening, communicatie, presentaties, inloop spreekuren);
  • Coaching op specifieke thema's zoals : persoonlijke ontwikkeling, vitaliteit, leiderschapsontwikkeling, projectmanagement, sales, loopbaanontwikkeling;
  • Coaching op verschillende niveaus binnen de organisatie, van young professional tot board level.
Je vraag niet gevonden?

Je vraag niet gevonden?

Wij beantwoorden hem graag!

Cookies?

Wij maken gebruik van cookies om uw gebruikservaring binnen de website te verbeteren

Akkoord